Historia b.box
Mamy z misją
Wszystko zaczęło się podczas lotu do Nowej Zelandii. Czy kiedykolwiek próbowałaś przewinąć wiercące się dziecko w samolocie? Misja niemożliwa, prawda? Kiedy dobre przyjaciółki Dannielle Michaels i Monique Filer (znane również jako Dan i Mon) rozmawiały o doświadczeniach Dan w podróżowaniu z noworodkiem, pomyślały, że na pewno istnieje produkt, który rozwiązałby ten problem. Odpowiedź brzmiała „nie” i tak narodził się b.box.
Mając tekturową makietę i mnóstwo odwagi, duet zaangażował projektanta przemysłowego, aby wprowadzić swój unikalny pomysł w życie. Wykorzystali wszystkie dostępne sieci, aby opracować sposób, w jaki mogłyby dostarczyć nietuzinkowy przewijak (baby box) innym Mamom. I tak, zabawny fakt: b.box oznacza baby box!
Od tego czas Dannielle i Monique deklarują, że ich celem jest uczynienie życia rodziców bardziej wygodnym, a wszystko, co robią kręci się wokół idei:
„Zabawa i funkcjonalność to zwycięskie połączenie!”
Z małych rzeczy rodzi się coś wielkiego
Zaczęliśmy budować firmę i jednocześnie staraliśmy się zachować równowagę rodzinną, która codziennie przynosi różne wyzwania. Czego potrzebujesz rozszerzając dietę malucha, podróżując z dziećmi czy wysyłając je do szkoły? Lista jest długa! Dla b.box te wyzwania stanowiły okazję do zaprojektowania produktów, które ułatwią rodzicom pogodzenie obowiązków i pozwolą dzieciom być bardziej niezależnymi.
15 lat później b.box stał się australijską ikoną, z ponad 10 milionami innowacyjnych bidonów ze słomką sprzedanych na całym świecie. Znana z przemyślanego wzornictwa i jakości, firma b.box myśli nieszablonowo, tworząc wielokrotnie nagradzane produkty, takie jak lunchboxy czy butelki tritanowe.
Ułatwianie rodzicielstwa
Zachęcamy nasz zespół do kwestionowania status quo i redefiniowania codziennych niezbędnych rzeczy dla dzieci i niemowląt. Naszą misją jest ułatwianie rodzicielstwa – a jako rodzice wiemy, że każda drobnostka pomaga.
Jak to robimy? Mówiąc najprościej: rozwiązujemy bolączki. Słuchamy, aby zrozumieć, czego potrzebują dzieci, czego chcą rodzice i projektujemy produkty, które spełniają te potrzeby. Jesteśmy skrupulatni w kwestii jakości i kierujemy się innowacjami, aby oferować naszym klientom unikalne rozwiązania codziennych wyzwań.
Zdobywcy nagród
Jesteśmy dumni z ponad 65 nagród, które zdobyliśmy za projektowanie produktów, innowacje, doskonałość biznesową i wybór konsumentów, ale najlepszym wyróżnieniem ze wszystkich jest widok rodziców i dzieci używających i kochających swoje niezbędne produkty b.box.
Widok #druzynybboxa w kawiarniach, parkach, na lotniskach i w serwisach społecznościowych nigdy nam się nie nudzi!
Okej, a co dalej?
Ludzie często pytają nas, czy zamierzamy być globalnym graczem – i odpowiedź brzmi: tak! Chcemy być najbardziej pożądaną marką dla niemowląt i dzieci na świecie. Codziennie zadajemy sobie pytanie: jak zmieniły się wyzwania związane z rodzicielstwem? Jak jeszcze możemy pomóc niemowlętom i dzieciom uczyć się, rosnąć i rozwijać pewność siebie w każdym wieku i na każdym etapie? Jak możemy dalej ułatwiać rodzicielstwo?
Będziemy nadal zadawać pytania, ponieważ chcemy przekraczać oczekiwania naszych klientów i na nowo definiować rynek. Mamy nadzieję, że będziesz dzielić się z nami swoją rodzicielską podróżą!
Cudnego rodzicielstwa!
Dan i Mon